Uwaga, ta płyta miażdży: Fismoll, Box of Feathers

IMG_20150805_143823

Kiedy pierwszy raz go usłyszałam nie byłam w stanie uwierzyć, że taka muzyka mogła urodzić się w Polsce. Zwłaszcza, że poznałam ją w czasie mojej fascynacji muzyką z Islandii, przeszukując na YouTube utwory muzyków z tej mroźnej wyspy.

Fismoll to chłopak z niezwykłą wrażliwością i ogromnym talentem. Kiedy go słucham, czuję jakbym leciała, jakby muzyka unosiła mnie w górę i w tej chwili nic więcej się nie liczyło. Teksty z Box of Feathers są jak wiersze. Właściwie nic w nich nie jest podane wprost, zmuszają do myślenia i do refleksji. Kiedy słucham tej płyty, wszystkie moje słowa uciekają. Umiem powiedzieć tylko jedno: to jest piękne. A zaraz potem mam oczy we łzach.

Let Me Breathe My Sigh | Triffle | Let’s Play Birds

Podziel się swoim zdaniem.

