W życiu chodzi o to, żeby robić rzeczy, które są dobre i sprawiają radość.

aaaa

Coś się skończyło (sesja), coś się zaczęło (ferie). Naszło mnie na podsumowania i rozważania. Niecały rok temu napisałam tekst, do którego lubię wracać myślami i wracałam od tamtego czasu często. Mój apel uśpionej studentki naprawdę na mnie zadziałał!

Lista rzeczy, które zrobiłam świadomie żeby moje życie nie było flakiem jest długa. Oczywiście mogłaby być dłuższa i nie mam się tu co wychwalać, bo codziennie spotykam osoby, które robią o wiele więcej – i im w sumie trochę zazdroszczę, przede wszystkim odwagi. Ale w pewnym sensie jestem z siebie dumna. Wypisałam wszystkie fajne rzeczy, które zrobiłam od tamtego czasu. Niektóre są małymi sprawami – tak jak np. spontaniczna decyzja o zdobyciu Turbacza, a niektóre większymi, jak kilkumiesięczne kursy umiejętności zawodowych zakończone certyfikatami. Chyba po raz pierwszy miałam w całości wypełnione wakacje, tylko kilkanaście dni leniuchowałam! Dokończyłam też kilka niekończących się projektów, kilka zaczęłam i dzielnie nad nimi pracuję.

Nie wyruszyłam w podróż życia, nie dostałam Nobla ani nawet Oscara, ale zrobiłam mnóstwo rzeczy, które w tamtej chwili sprawiały mi wielką radość. I kiedy teraz o nich myślę – nadal sprawiają. Szczerze wierzę w to, że w życiu chodzi o to, żeby robić rzeczy, które są dobre i sprawiają radość.

Jedną z takich radości jest ten blog. Zaplanowałam więc kilka fajnych [mam nadzieję] tematów, które pojawią się tu przed wakacjami:

  • jak polubiłam niemiecki, czyli mój krótki (i spontaniczny) wypad do Wiednia
  • moje przewodniki po Krakowie i Łodzi
  • fantastyczne islandzkie teledyski
  • zdanie nie-fana fantasy o Władcy Pierścieni
  • opowieść o tym jak bardzo kocham makaron i jak bardzo mogłam wyrazić tę miłość we Włoszech
  • jak wygląda minimalizm kontrolowany i jak się żyje z nie-minimalistą
  • co fajnego odkryłam w Krakowie dzięki akcji Łap Kraków!

Na koniec ładna piosenka:

2 thoughts on “W życiu chodzi o to, żeby robić rzeczy, które są dobre i sprawiają radość.

Podziel się swoim zdaniem.

