Zapraszam od nowa

Życie jest takie zakręcone! Tyle od nas wymaga, kiedy sami od niego wymagamy. Nie umiem zostawić tego bloga, tak jak i połowy rzeczy, która jest częścią mnie. Wracam więc ze zdwojoną siłą i planem, który nie pozwoli na nudę czy zaniedbania.

Choć nagłówek zostaje, jaki był, to mam zamiar wplatać w treść tej strony trochę więcej mnie – czyli posty o dążeniu do minimalizmu i o rozwijaniu siebie. Będzie więcej zdjęć i podróżowania. Chcę też, żeby wpisy dawały pole do dyskusji, tak, jak to miało miejsce do tej pory. Mam bardzo mądrych Czytelników! Będą wreszcie regularnie zamieszczane posty. Na początek wybieram datę dla mnie dogodną, czyli niedzielę, godzinę 20.00.

Będzie też nowość – posty pisane również po angielsku. Odkąd dwa lata temu zdałam CAE, właściwie nie mam styczności z tym językiem na porządnym poziomie. Muszę to zmienić! Wersje angielskojęzyczne będą dostępne na stronie Podczytywka In English. Feel free to try ;)

Pamiętacie może, jak zaplanowałam sobie, że w czerwcu 2014 będę w stanie spakować życie w dwie walizki + książki? UDAŁO SIĘ. Na potwierdzenie fotka:

shot_1404425631865

I wiecie co? Życie z planem jest super. Najlepsze wtedy, kiedy widzisz, że plan się udał. Tyle szczęścia!

Podziel się swoim zdaniem.

