PolakPotrafi!

Pewnie znacie ideę crowdfundingu – w ten sposób płytę wydała m.in. Julia Marcell, wydadzą niebawem Paula i Karol, a do Australii pojechała ekipa Busem Przez Świat.

Dziś znalazłam nowy pomysł, który mnie absolutnie wciągnął: dwóch chłopaków z Łodzi stworzyło grę planszową o polskim filmie. Potrzebują tylko siedmiu tysięcy, aby ją wydać. Dlatego na PolakPotrafi.pl zorganizowali narodową zrzutę. Kto może i chce, ma szansę dołożyć własną cegiełkę. Za każdą sumę, jaką pomożecie, chłopaki mają coś dla Was (można też wybrać opcję bez nagrody, wtedy zostaje im więcej pieniędzy). Warunek otrzymania kasy jest jeden – do 2.04 godziny 18.00 muszą uzbierać CAŁĄ KWOTĘ – inaczej wszystkie zebrane złotówki przepadają (donatorom są wtedy zwracane), a chłopaki zostają bez szans na wydanie gry.

zdjęcie pochodzi ze strony polakpotrafi.pl

Ja już pomogłam i liczę na to, że się uda, a tuż po wydrukowaniu gry, będę mogła odebrać swój egzemplarz. Wcześniej zrzucałam się już na nową płytę Pauli i Karola, dzięki czemu mogli wejść do studia z Ryanem Hadlockiem i nagrać materiał (już jest w fazie miksowania i cieszę się jak wiewióreczka, że niedługo przyjdzie do mnie pocztą).

To jak, pomożecie?

Tutaj macie wszystkie informacje: https://polakpotrafi.pl/projekt/tajemnica-ostatniego-seansu

4 thoughts on “PolakPotrafi!

  1. Polak potrafi uświadamia mi jak wiele jest świetnych ludzi z ciekawymi pomysłami. Szkoda, że media często promują głupotę i beztalencia, zamiast skupić się na tych uzdolnionych, kreatywnych osobach;)
    a o Meli nie miałam pojęcia!

Podziel się swoim zdaniem.

