KSIAŻKA: "Byle dalej. W 888 dni dookoła świata." Marta Owczarek i Bartek Skowroński

Nie mogę żyć bez książek o podróżach. Zwłaszcza, gdy kończą się wakacje. Duet Owczarek&Skowroński zabrał mnie w niesamowitą wyprawę dookoła świata. Jechałam z nimi konno, motorowerem, skuterem, motorem, terenówką i wędrowałam. Zwiedziłam między innymi Mongolię, Chiny, Australię, Chile, Argentynę i Boliwię. Widziałam jak żyją ludzie, a nie to, co wciska się turystom. Jadłam niedużo, ale dobrze, bo lokalnie. Przeżyłam chyba tyle, ile z Cejrowskim. Zakochałam się w ich prostocie, naturalności i radości, jaką czerpali z tej podróży.

Sama książka też przysparza trochę przyjemności podczas czytania – wygodna czcionka i te zdjęcia, setki zdjęć, co chwila zdjęcie. Nieczęsto zdarza się to w książkach, nawet podróżniczych. A ja tak lubię oglądać zdjęcia. Dlatego wiem, co będę robiła w jesienne wieczory. A gdy już w końcu uzbieram stosowną kwotę, wyruszę w świat, tak jak oni.

10 thoughts on “KSIAŻKA: "Byle dalej. W 888 dni dookoła świata." Marta Owczarek i Bartek Skowroński

  1. Haha, to Ty zabierz mnie ze sobą, gdziekolwiek teraz jesteś i się wybierasz :D Ale postanowiłam spakować życie w dwie walizki i wtedy już nic nie będzie przeszkodą w podróżowaniu. Lodówki własnej nie mam, ale mogę sprzedać np. rower.

  2. Troszkę mi nie przypasował skromny styl, jakby autorzy musieli wszystko skracać, żeby zmieścić się w i tak niemałej zresztą objętości, ale mimo to polecam przeczytać. Daje kopa i nastraja pozytywnie, nie tylko do podróży, ale po prostu do zrobienia czegoś fajnego w swoim życiu.

Podziel się swoim zdaniem.

