KSIĄŻKA: Szabłowski i Meyza "Nasz mały PRL"

Gruby reportaż wcieleniowy o tym, czy da się w roku 2010 zrobić PRL, a także materiał do refleksji nad własnym konsumpcyjnym życiem w kapitalizmie. Czy da się – przeczytajcie i sami się przekonajcie. 
Autorzy są prawdziwymi pozytywnymi świrami :) Moje serce już ukradli. Pożegnałam ładnie znajomych na fejsbuku, wylogowałam się i mam zamiar tak wytrzymać przynajmniej do października (tekst ten pisałam na początku sierpnia, akcja z fb nie do końca udana, ale to z powodów, którymi na razie nie chcę się dzielić). W dodatku przestaję kupować w supermarketach i przerzucam się na bazarki. A kiedy wrócę do Krakowa wieść studencie życie, zostanę stałą klientką Starego Kleparza. Nie mam zamiaru nosić ortalionu, sukienek non-iron i trwałej, ale mogę nauczyć się żyć trochę poza stylem konsumpcyjnym, a w życiu postawić na kreatywność. Trzymajcie kciuki!
6 thoughts on “KSIĄŻKA: Szabłowski i Meyza "Nasz mały PRL"

  1. trzymam kciuki za całą off-line akcję i bojkot supermarketów, bardzo popieram. ja książkę przeczytałam jakiś czas temu i strasznie mnie urzekła, nie tylko samym eksperymentem i historiami z nim związanymi (mój ulubiony – zapraszanie gości), ale też językiem jakim jest napisana i materiałem zdjęciowym. ale ja w ogóle uwielbiam reportaże, więc może trudno jest mi wypowiadać się w sposób obiektywny :D

  2. Ja też bardzo lubię reportaże, a przy tym często hamowałam się, żeby nie śmiać się głośno w autobusie czy w poczekalni w przychodni :)

  3. No dobrze. Zachęciłaś mnie. Zerkałam na tę książkę już od dłuższego czasu (jest w naszej „zakładowej” biblioteczce … to znaczy już w moim plecaku) . Byłam studentką w latach 80-tych, więc będę miała podróż sentymentalną. Pozdrawiam.

Podziel się swoim zdaniem.

