Norweski kryminał.

Polski tytuł: Łowcy głów.
Pod spodem widać, co robię po godzinach ;)
Nie wpadłam w sidła skandynawskich autorów kryminałów. Do tej pory znałam tylko pierwszy tom Millenium, a tę książkę kupiłam na lotnisku, żeby mieć co czytać w drodze (na wakacje nie zabieram ze sobą więcej niż jednej, cienkiej książki – podróżuję aktywnie, dlatego nie mam czasu na czytanie i siły na dźwiganie).
Powolna akcja, fabuła trochę kręta i zawikłana (to akurat plus), a momentami nudna i irytująca. Mnóstwo błędów, szczególnie w postępowaniu koronerów. Chociaż muszę przyznać, że od pewnego momentu czytało się bardzo dobrze, a stron po prawej stronie robiło się nie-wiadomo-kiedy mniej. Kryminały mają już to do siebie, że potrafią wciągać.

5 thoughts on “Norweski kryminał.

  1. Ja znam tylko trylogię Larssona. Całość przeczytana w tydzień. W tej chwili czytam 4 książki na raz… a jeszcze tyle czaka na przeczytanie. Kiedy ja na to czas znajdę?!

  2. Nie mam pojęcia. Sama też siedzę do późnej nocy, bo i tak zasnąć ostatnio nie mogę, to przynajmniej nadrabiam :) Niech doba będzie dłuższa!

  3. ksiażki nie czytałam, ale film na jej podstawie jej świetny. p.s. również uzależniłam się od Chodakowskiej, i choć teraz ćwiczę też z innymi programami, to od niej wszystko się zaczęło :)

Podziel się swoim zdaniem.

