Namibia.

Namibia. Brzmi odlegle, daleko. Niektórzy na pewno muszą sprawdzić na mapie gdzie to jest. Kraj w większości pustynny (Namib) i gorący. Turyści przyjeżdżają tutaj głównie na safari. Pewnie zaledwie niewielu z nich interesuje coś poza słoniami i żyrafami. Martynę Wojciechowską zainteresował ślub czternastoletniej Raisiui – ślub ustalany przez rodziców, a nie z miłości, warto dodać. Martyna brała udział w ceremonii, która dla nas może wydawać się niesamowita i niezrozumiała albo śmieszna i bardzo prymitywna. Książkę warto przeczytać, a jest ona uzupełnieniem odcinka Kobiety na krańcu świata, który obejrzeć można tutaj.

6 thoughts on “Namibia.

  1. Ja właśnie też najwięcej do tej pory przeczytałam o Europie, obu Amerykach i Azji, a o Afryce i Australii chyba jeszcze nic, dlatego właśnie sięgnęłam po „Namibię”.

  2. .. to ja dodatkowo dorzucę Wam jeszcze jedną fajną książkę o podróży, ale też o dobrej historii w tle, która niestety zakończyła się tragicznie (a wydarzyła naprawdę) – Przerwany Rejs Heike Dorsh ! Myślę, że polubicie tak samo, jak ja :)

Podziel się swoim zdaniem.

