Książka: Amy Chua "Bojowa pieśń Tygrysicy"

Nie będzie jeszcze obiecanego Jamiego, będzie Amy-niespodzianka-wędrowanka. Autobiografia kobiety, która nazywa się „chińską matką”. To dzięki takiemu modelowi wychowania, w większości olimpijskich zmagań, konkursów muzycznych i naukowych prym wiodą Chińczycy.

merlin.pl

Nie lubię typowych poradników, a ta książka bynajmniej takim nie jest, jednak można z niej czerpać wiele. Znalazłam tam mnóstwo wskazówek, często ukrytych, jak radzić sobie ze sobą, własnym rozleniwieniem i brakiem chęci. Choć często praktyki Amy Chua burzyły mi krew w żyłach i chciałam wykrzyknąć „Przecież tak nie można!”, to część z nich naprawdę pomogła mi w stworzeniu drogi pracy nad sobą. Kilka cytatów lada chwila zawiśnie tu i ówdzie, by przypominać, jak wiele jestem warta i na jak dużo mnie stać.

Córka Amy, Sophia, prowadzi bloga. Jeśli ktoś jest zainteresowany: link

One thought on “Książka: Amy Chua "Bojowa pieśń Tygrysicy"

Podziel się swoim zdaniem.

