KSIĄŻKA: Haruki Murakami "1Q84. Tom 1"



Kolejna niesamowita historia. Świat, w którym nic nie jest pewne. Nawet to, że to właśnie TEN świat. Murakami znów roztacza aurę tajemniczości, niepewności… „Proszę pamiętać o jednej rzeczy: nie wszystko jest takie, jakie się wydaje. […] Więc proszę nie dać się zwieść pozorom. Rzeczywistość jest zawsze tylko jedna.”

Zakończenie mnie zaskoczyło. Ale wręcz zmusza, by sięgnąć po drugi tom.


A tymczasem pojawiło się w Polsce Zniknięcie słonia. Dopisuję do chcę-listy.

4 thoughts on “KSIĄŻKA: Haruki Murakami "1Q84. Tom 1"

  1. Czytałam tylko „O czym mówię kiedy mówię o bieganiu” jego autorstwa. Miałam sięgnąć po kolejne ale jakoś nie wyszło… :)

  2. Ja jeszcze nie czytałam „O czym mówię…”, ale planuję. I polecam Murakamiego od strony powieści i opowiadań – myślę, że to zupełnie co innego niż ten, nazwijmy go, pamiętnik. A chyba warto, skoro coraz częściej mówi się o M jako o laureacie Nagrody Nobla.

  3. Witaj Lu!
    Mam poważne powody, by sądzić, że otrzymaliśmy kartkę od Ciebie! :)
    Piękny widok na Kościół Mariacki, stempel z 26.11 tak jak napisałaś w komentarzu i do tego podpis Liza. Czy to Ty? :)

  4. Potwierdzam. Cieszę się, że kartka dotarła. Mam nadzieję, że dzieciaki się ucieszyły, a Ty poopowiadasz im coś ładnego o Krakowie. W końcu to całkiem urokliwe miasto :)

Podziel się swoim zdaniem.

