KSIĄŻKA: Mario Puzo "Rodzina Borgiów"

Nie byłam przez ostatnie dwa tygodnie, bo wybyłam. Do miasta, które zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Do miasta, które szczerze polubiłam, choć jechałam do niego sceptycznie nastawiona. Za chwilę znów wybywam. Już lubię być studentką, a spotyka mnie to dopiero pierwszy raz w życiu.

Przeczytałam Borgiów. Polubiłam tę historię. Niesamowicie podobna do Ojca Chrzestnego, ale ma w sobie coś nowego. Znów weszłam w ten świat intryg, kłamstw i zbrodni. Szkoda tylko, że minęły setki lat, podczas których Kościół Katolicki przeszedł dziesiątki zmian i reform, a wielu ludzi na Stolicę Piotrową nadal patrzy przez pryzmat czasów średniowiecza czy renesansu. 
Dzięki Mario Puzo, stawiam sobie kolejne dwa cele. Na przyszłość bliższą i na przyszłość dalszą. Pierwszy – obejrzeć serial. Drugi – podróż do Rzymu i Watykanu. W międzyczasie szkolę swój włoski.
6 thoughts on “KSIĄŻKA: Mario Puzo "Rodzina Borgiów"

  1. Reducе heat; simmer, uncoverеd, for 35 to 40minutes or to deѕired consistencу,
    stirring occasionally. I can't exactly remember why–maybe it was peer pressure from our health-driven community, who knows. Roll each portion into the thickness of a broom handle.

    Feel free to visit my blog pizza pan ashtabula

  2. Greetings from California! I'm bored at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I love the information you present here and can't wait tо take a look
    when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my phone .. I'm
    not even uѕing WIFI, just 3G .. Anywayѕ, aweѕome site!

    Alsο ѵisit my web sіte – walker7wax.busythumbs.com

Podziel się swoim zdaniem.

