FILM: "Róża" reż. Wojtek Smarzowski na Dwóch Brzegach

Tak zakończyłam tegoroczne Dwa Brzegi. Będę tęskniła i odliczała dni do następnej edycji. Byle do lipca!

O „Róży” było głośno. Szłam na film bardzo sceptycznie nastawiona. „Wesele” i „Dom Zły” zupełnie mi nie podeszły, trochę się bałam, co znów Smarzowski wymyślił. A pokazał straszną historię. Dużo krwi, mordów i gwałtów. Dla mnie za dużo. Ale gdyby było mniej, chyba byłoby za mało. Nie wzięlibyśmy sobie tragedii tych ludzi na poważnie. A na pewno nie dotknęłaby nas aż tak mocno. Znów trafiłam na film opowiadający historię nieznaną. Nie żałuję, że ją poznałam. Wiem na pewno, że po „Różę” drugi raz nie sięgnę. Za dużo strachu, odwracania wzroku, przerażenia…

Podziel się swoim zdaniem.

