SPOTKANIE: Matylda Pniewska i Maks Skrzeczkowski na Dwóch Brzegach

Wiedziałam, że będzie ciekawie i inspirująco. Promocja książki „Pod podszewką świata”. Maks, jeden z bohaterów, fotograf i podróżnik, zdaje się czerpać z życia, ile się tylko da. Potrafi spakować plecak, wziąć aparat i ruszyć przed siebie. Jest przekonany, że niemożliwych rzeczy nie ma. Wszystko się da. A jak się nie da, to też się da. Miałam kiedyś okazję poznać Maksa osobiście. I mogę potwierdzić, że warto było wpaść na pomysł napisania książki o nim.

„Pod podszewką świata” jeszcze nie zdążyłam przeczytać. Ale wpisuję na moją listę lektur obowiązkowych. Szkoda, że nie mogłam być na następnych spotkaniach i posłuchać historii pozostałych bohaterów.

fot. Łukasz Łuszczek, Dwa Brzegi

Podziel się swoim zdaniem.

