KSIĄŻKA: Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"

Wielokrotnie zachęcał mnie Ukochany, aż w końcu skusił. Pochłonęłam książkę w jeden dzień. Nie było łatwo, kosztowało mnie to wiele wyrzeczeń  i bolące plecy. Ale było warto. Przy okazji zrodziła się we mnie ogromna niechęć do audiobooków.

Audiobooki mylą, nie pozwalają się skupić, gubią część treści. Książka płynie. Spaceruje we własnym tempie, opowiadając niesamowitą historię Rodziny. Jej światem nie rządzą żadne zasady. Żadne, oprócz całkowitej lojalności. Sprawiedliwość, natomiast, wymierza się kulą. W takim świecie niełatwo jest żyć. Trzeba umieć i uciekać, i stawiać czoła wrogowi. Mówią, że rodziny się nie wybiera. Ale ja członkiem tej Rodziny być bym nie chciała.

3 thoughts on “KSIĄŻKA: Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"

Podziel się swoim zdaniem.

